Aliens ontmaskerd deel 4: Het c60 complot

Na mijn eerste Alien te hebben ontmaskerd is er een soort zesde zintuig in mij wakker geworden, waarmee ik ineens ultiem goed Aliens kan spotten. Natuurlijk zijn er ook kenmerken waaraan ik ze herken. Ze hebben vaak een te stralende huid met te weinig rimpels, typische ogen waarin ik de menselijke ervaring niet terugzie, een bepaalde stem waar ik ze aan herken en ik betrap ze op liegen op meerdere fronten, met name als het gaat om hun verzonnen menselijke ervaringen.

Maar dat is niet hoe het zesde zintuig werkt. Het is meer een soort typisch gevoel, dat vrijwel meteen doorkomt nog voordat deze kenmerken me zijn opgevallen. Zo gebeurde dit ook bij degenen die betrokken zijn bij het c60 complot. Ik heb enig onderzoek gedaan naar dit zogeheten c60 wonder-molecuul en ga het daar verder over hebben in dit vierde deel van deze serie.

C60 – ook wel buckminsterfullerene genoemd – is een molecuul waarvan beweert wordt dat het in 1985 ontdekt is, komt uit de wereld van nanotechnologie en heeft een bijna perfect symmetrische en gesloten structuur in de vorm van een voetbal. Het schijnt naast grafiet en diamant een derde vorm van koolstof te zijn. Het zou ontdekt zijn tijdens ruimteonderzoek en is in 1996 bekroond met de nobelprijs. Het staat binnen de longevity- en biohacking wereld inmiddels bekend als een krachtig antioxidant, als ’the youth molecule’ die volgens bepaald onderzoek het leven van ratten met 90% kan verlengen en celbescherming, de mitochondriale functie, herstelprocessen en het neutraliseren van vrije radicalen en dus het gezond ouder worden ondersteunt.

Er zijn meerdere organisaties bekend die zich hiermee bezig houden, waarvan bij sommigen geen founderinformatie te vinden is. De founders die ik wel gevonden heb zijn onder te verdelen in twee takken. De tak van Chris Burres en Patty Greer. En de tak van Kenneth Swartz en Jessica MacNaughton. Deze takken hebben ogenschijnlijk niets met elkaar te maken.

De eerste video die ik hierover tegenkwam, is het interview genaamd ‘These Scientists Discovered A Youth Molecule that Made Lab Rats Live 90% Longer!’ waarin David Nino Rodriquez,Chris en Patty in zijn podcast te gast heeft. Meteen gingen mijn Alien alarmbellen af. Dit zijn er weer twee die zich voordoen als mensen maar het niet zijn!

In het begin van het interview begint Patty met door hameren over de verandering in Nino. Eerst keek ze wel erg op hem neer omdat hij echt een menselijk ego had en ze daardoor geen enkele behoefte had om met hem samen te werken, maar nu hij aan de c60 zat was hij ineens getransformeerd naar een lichtwezen en verheven naar hun level. Daar kwam het op neer. Nino probeerde nog wel uit te leggen dat er ook andere redenen waren voor deze verandering in zijn gedrag en dat hij daar dus zelf ook enige credits voor verdiend, maar daar wilde Patty niets van weten. Zijn verandering was volgens haar volledig toe te schrijven aan het zogenaamde c60 wondermiddel – dat ze ook nog eens op belachelijke wijze gezamenlijk gingen drinken in beeld – en hij was 1 van haar favoriete voorbeelden van wat een verschil dit middel wel niet kan maken.

Patty doet in de interviews die ik gezien heb meer de salespitch. Ze komt dan met verzonnen verhaaltjes aanzetten, zoals dat ze geopereerd is aan beide heupen en beide keren zonder pijnmedicatie hiervan is hersteld. Dit verhaaltje is overduidelijk ingestudeerd en geacteerd. Verder gaat ze op lyrische toon maar door over hoe c60 het leven van zoveel mensen heeft veranderd en de wereld alleen maar kan helen met c60, omdat deze wereld liefde nodig heeft en alleen c60 gaat dat de mensen kunnen geven enz. Chris steekt dan verder het technische verhaaltje af, met een soort rare labcoat – of wat het dan ook moet voorstellen – die hij bij elk interview dat ik heb gezien aan heeft. Samen verkopen ze belachelijk dure producten op c60evo.com en myvitalc.com.

Beide aliens geven mij een ‘iehw gevoel’. Ik krijg lichtelijk de creeps van die twee. Er zit ook een duidelijk onderscheid in het gevoel dat zij in mij oproepen, in vergelijking met Darius en Elizabeth. Ook al herkende ik ze meteen als aliens, wist ik niet meteen met welk ras ik dan te maken had. Wat ik wel meteen doorkreeg is dat ze net als Darius en Elizabeth ook onderdeel uitmaken van de galactische federatie. Maar de galactische federatie is een groot conglomeraat, bestaande uit veel verschillende et rassen en is me nog niet helemaal helder welke et rassen hier allemaal een onderdeel van uit maken. Persoonlijk ben ik ook niet echt visueel ingesteld, informatie komt bij mij voornamelijk via gevoel binnen. Daarom duurt het soms even voordat ik helder heb welk et ras verstopt zit in de menselijke vorm die ik voor me heb. Na stukjes van een aantal video’s te hebben gekeken ging ik steeds dieper intunen op dat typische gevoel dat die twee mij gaven en ineens viel het kwartje! Toen wist ik het en kon ik er ook niet meer omheen.

Chris en Patty zijn beide een bidsprinkhaantjes(praying mantis)!!!!! Voor bv. visueel ingestelde mensen die veel minder navigeren op gevoel, kan dit misschien vreemd klinken, maar het gevoel wat ik bij hun kreeg dat voelde ook exact zoals het geluid dat bidsprinkhanen maken.

Grote kans dat dat ook de enorme afkeer verklaard. Alhoewel ik hoop dat die afkeer voornamelijk aan hun karakter; de misleiding, de spirituele arrogantie die eraf druipt en hun synthetische vibes te wijten is en ik bij andere (rassen) bidsprinkhanen een heel ander gevoel zou hebben – want ik wil niet racistisch zijn – gebiedt eerlijkheid mij hier toe te geven dat ik het (nog) niet zo heb op (bid)sprinkhanen. Ik weet niet precies waarom ik zo de creeps krijg van die beesten en of dit misschien met een bepaald trauma te maken heeft waar ik me nog niet bewust van ben, maar ik heb het niet zo op ze.

Vervolgens ging ik verder onderzoek doen naar C60 en kwam ik uit bij Kenneth Swartz en Jessica MacNaughton. Erg toevallig dat twee takken, die zogenaamd niets met elkaar te maken zouden hebben, wel beide door aliens worden geleid. Want mijn alien sixth sense kikte ook weer in toen ik die twee in beeld zag. Zij zijn geen praying mantis, maar volgens mij gewoon synthetische nordics net als Elizabeth. Ze lezen op een hele gemaakte manier een soortgelijk verhaaltje op en verkopen ook weer veel te dure producten op shopc60.com.

Dat brengt mij ook op de vraag wat de galactische federatie met al ons geld moet. Alle aliens die ik tot nu toe ontmaskerd heb, houden er een verdienmodel op na waar je scheel van gaat zien. Is dat gewoon omdat ze denken dat als ze zich commercieel voordoen ze het beste voor mensen kunnen doorgaan? Komt dit omdat ze verslaafd zijn geraakt aan bepaalde menselijke consumptiemiddelen die alleen op planeet Aarde met ons geld te verkrijgen zijn? Of heeft dit een diepere reden? Als geld ook energie is en ergens symbool voor staat, helpt dit geld/deze energie dan ook om hun meer voeten aan de grond te krijgen in deze realiteit? Geven wij, als we hun betalen, indirect toestemming om hier in deze realiteit een basis te hebben? Dat zijn vragen waar ik nog niet helemaal over uit ben, maar die me wel bezig houden.

Dan nu terug naar het wondermiddel. Inhoudelijk wordt er over c60 gezegd dat het, doordat het zo klein, bolvormig en vetoplosbaar is, makkelijk barrières kan passeren, waar andere antioxidanten, zoals Vitamine c dat niet kunnen. Er wordt gezegd dat c60 honderden tot duizenden malen krachtiger is dan vitamine c. Het zou zich rondom de mitochondriën verzamelen om zo – zonder op te branden – meerdere vrije radicalen aan zich te binden en dit dan weer af te voeren uit het lichaam. Waardoor we in een megatempo ontgiften, meer energie krijgen en herstellen op celniveau.

Veel mensen zijn extreem enthousiast over dit middel. Mensen ervaren o.a. verandering in hun stemming, hersenen die wakker worden, meer energie en focus, vermindering of het volledig verdwijnen van pijnklachten. Veel mensen geven aan dat ze na een dag te zijn gestopt met het innemen van het middel, alweer terugvallen in hun oude toestand. Het lijkt er dus op dat je er afhankelijk van raakt en genoodzaakt blijft er maandelijks honderden euro’s aan uit te geven om in die ‘verlichte’ toestand te blijven.

De eerste keer dat ik op dat middel in ging voelen zag ik meteen geometrische vormen en kreeg ik er een heel synthetisch gevoel bij. Dat is ook goed te verklaren, aangezien het molecuul dus ook een zeer mathematische, bijna perfecte bolstructuur blijkt te hebben. Het molecuul is opgebouwd uit 60 koolstofatomen, in een patroon van 12 vijfhoeken en 20 zeshoeken en deze structuur is volledig gesloten.

Het komt zelden voor in de natuur dat een molecuul zo’n perfecte symmetrie i.c.m. een volledig gesloten kooi-structuur heeft. De meeste organische moleculen zijn asymmetrisch en hebben een (gedeeltelijk) open structuur. Asymmetrie is een kernkenmerk van levende chemie, omdat levende systemen in interactie staan met hun omgeving en daardoor blijven ontwikkelen en veranderen.

Structuren die wel een hoge symmetrie hebben, zoals kristallen, hebben vaak een open roosterstructuur, waarin hetzelfde patroon zich eindeloos herhaald en kan blijven doorgroeien. Ze groeien zichtbaar, hebben imperfecties en elke vorm is net anders, waardoor ze voor mij natuurlijk aanvoelen.

C60 daarentegen ziet eruit als een exact ontworpen nanoschaal-object. Wetenschappers zijn zo gefascineerd door c60 omdat het zo mathematisch, architectonisch en ontworpen oogt. Maar als het zo lijkt is dat dan niet gewoon hoe het is? Is dit niet gewoon een kunstmatig gefabriceerd molecuul, waarvan ons verteld wordt dat het spontaan in de natuur ontstaat?

Andere symmetrische uitzonderingen in de natuur die net als c60 ook een gesloten structuur hebben, zijn bijv. bepaalde viruscapsides. Over (sommige) virussen gaan ook wel eens verhalen rond dat ze niet in de natuur zijn ontstaan, maar in een laboratorium zijn gemaakt. C60 lijkt op een minimalistische, puur geometrische versie van een virus. Toeval?

Wetenschappelijke uitspraken ga ik hierover niet doen, ik ben wetenschappelijk niet onderlegd en ik vertrouw niet (blindelings) op wetenschappelijke onderzoeken die door anderen zijn uitgevoerd. Maar waar ik wel op vertrouw is mijn eigen intuïtie en innerlijk weten. En als ik die gesloten, voetbal-achtige structuur zie dan word ik daar kriegel van.

Daarmee wil ik niet zeggen dat alle moleculen die een volledig gesloten, bijna perfect symmetrische, structuur hebben per definitie gefabriceerd zijn, want alles wat er in dit Universum aanwezig is wordt vertegenwoordigd op microniveau. En ook al komen we uiteindelijk uit bij een 50/50 balans van symmetrie/asymmetrie en openheid/geslotenheid, zijn er genoeg werkelijkheden die bv. veel sterker leunen op hoge symmetrie, coherentie, stabiliteit en geslotenheid, dan op asymmetrie, beweging, verandering en openheid. Misschien zelfs wel werkelijkheden waarin dat percentage oploopt tot 99% vs. 1%.

Maar het is de specifieke structuur van c60, waarbij ik een extreem gevangen en kunstmatig gevoel krijg. En ook al kan ik dit niet onderbouwen met wetenschappelijke feiten, durf ik met volledige stelligheid te beweren dat c60 niet spontaan in de natuur ontstaat. C60 voelt niet organisch. C60 is een synthetische vorm van koolstof!

Dan kom ik nu op het onderwerp koolstof. Koolstof vertegenwoordigt de vrouwelijke energie. Hoe koolstof onder hoge druk verandert in een diamant, staat symbool voor hoe wij als mensheid onder hoge druk ook aan het transformeren zijn.

Koolstof is uitzonderlijk goed in het aangaan van (complexe) verbindingen. Koolstof heeft 4 buitenste elektronen die het graag gebruikt om bindingen aan te gaan. In de vorm van grafiet bestaat koolstof uit lagen waarin elke koolstofatoom 3 bindingen aangaat, waardoor 1 elektron dus niet vast wordt gelegd in 1 specifieke binding en dus relatief vrij beweeglijk blijft. De platte lagen van grafiet kunnen langs elkaar heen schuiven, omdat er tussen de lagen geen sterke bindingen ontstaan, hierdoor is er veel bewegingsvrijheid en hieraan dankt grafiet haar zachte vorm.

Als koolstof diep in de Aarde onder hoge druk komt te staan voelt het zich niet meer comfortabel in deze ‘ontspannen’ vorm en ontstaat er een herordening. Oude verbindingen breken open en nieuwe verbindingen ontstaan en de losse lagen koolstof transformeren naar een driedimensionale structuur waarin elk atoom 4 bindingen aangaat met omliggende atomen. Hierdoor verdwijnt de bewegingsvrijheid die aanwezig is in grafiet en raakt de structuur als het ware verankert in een uiterst stabiele balans. Hieraan dankt de diamant haar hardheid en helderheid. Op deze manier ontstaat er dus een uitzonderlijk geordende structuur, maar de diamant kan, in tegenstelling tot c60, in principe eindeloos blijven doorgroeien doordat/als er nieuwe koolstofatomen worden opgenomen in het kristalrooster.

Bij c60 gaat de atoom net als bij grafiet drie bindingen aan en het vierde elektron maakt net als bij grafiet deel uit van een gedeeld elektronensysteem. Maar in plaats van dat de atomen zich organiseren in open lagen die kunnen doorgroeien, net als grafiet, ligt de volledige structuur al vast in 1 afgesloten molecuul. De 60 atomen zitten al volledig georganiseerd. Dit maakt dat het een gekooid principe vertegenwoordigt, wat statisch aanvoelt. Op een synthetische manier af? Een synthetische variant van balans? Ik moet dan denken aan goeroes die ook een gesloten structuur hebben om dat wat ze hebben neergezet in stand te houden. Als er van buitenaf iemand bij komt met een andere visie dan stort alles in, omdat het geen ware balans is.

Als het waar is dat c60 daadwerkelijk in een laboratorium gefabriceerd is, dan betekent dat dus dat degenen die ‘zogenaamd’ dit molecuul in de natuur ontdekt hebben ook in het complot zitten en er dus een grote kans is dat dat ook Aliens zijn. Ik ging verder op zoek en kwam erachter dat het molecuul zogenaamd is ontdekt door, Harold Kroto, Robert Curl en Richard Smalley. Bij de eerste twee mannen, kreeg ik de standaard, satanische, mkultra vibes en daar werd ik meteen doodziek en misselijk van toen ik er op ging invoelen, dus die heb ik snel weer weggeklikt. Dit zijn geen aliens!

Maar bij de derde man, Richard Smalley gingen wel weer meteen mijn alarmbellen af. Bingo! In de video ‘Nobel Laureate Richard Smalley Shares The Secret Of His Incredible Discovery’ op youtube, verspreekt hij zichzelf bewust of onbewust ook een beetje door helemaal op het einde te zeggen ‘…een nieuw molecuul dat nooit eerder bekend was bij scheikundigen en natuurkundigen OP DEZE PLANEET(ON THIS PLANET)’. Welke wetenschapper die van deze planeet komt, zegt zoiets?

Ik weet dat hij geen nordic, geen praying mantis en ook geen biologische robot is, maar volgens mij wel een insectoid. Een mier? De ‘man’ draagt een psychopathische energie bij zich. Er is geen emotie of warmte in zijn ogen terug te vinden, zijn stem snijdt echt door mijn ziel. Dit is by far the alien met de diepste level of evilness die ik tot nu ben tegengekomen.

Al met al, heb ik mijn conclusie getrokken over c60. Werkt het middel? Vast wel. Ik geloof zeker in de werking van c60. Ik geloof ook dat we de aankomende tijd gebombardeerd gaan worden met middelen die werken. Hoe we in het verleden als iets te goed leek om waar te zijn, vaak te maken hadden met scammers die teerden op goedgelovigheid en het placebo effect, gaan we nu te maken krijgen met van alles en nog wat, wat ons werkelijk van onze klachten kan afhelpen, waaronder ook medbeds die onze ziektes kunnen genezen. Hoe groot gaat die verleiding zijn om daar gebruik van te maken? En wat is de prijs die je ervoor betaalt?

Hoewel ik niet denk in goed en slecht, omdat het soms nodig is om ergens helemaal in mee te gaan om daar ervaringen mee op te doen en van te leren, lopen we straks wel echt veel risico om onszelf te verliezen in dit soort middelen. Het is natuurlijk veel makkelijker om het in het externe te zoeken in plaats van het harde en confronterende innerlijke werk te doen om zo weer te integreren met onze eigen ziel en ons zelfhelend vermogen.

Wat ik hoorde is dat dit c60 project een soort testrun is. Dat dit molecuul helpt met ons af te stemmen op een synthetische realiteit binnen de godmatrix en dat er nog meer achter steekt. Namelijk een kaping van het evolutieproces wat we aan het doormaken zijn. Een synthetische variant op het organische. C60 vertegenwoordigt de synthetische variant van symbolisch gezien een diamant worden. De ‘ultieme’ spirituele bypass die de galactische federatie voor ons heeft klaar staan. Ze noemen dit ‘de nieuwe Aarde’.

Kies jij straks the easy way out?

Op instagram staat een afbeelding die ik heb laten genereren, waarop het verschil tussen de structuren van grafiet, diamant en c60 wordt verduidelijkt. https://www.instagram.com/p/DZAjtF7CHtv/

Wil je graag via de e-mail een melding krijgen als er iets nieuws wordt geplaatst op dualityrise.com en op de hoogte blijven van andere ontwikkelingen? Stuur dan een mailtje met ‘aanmelding mailinglist’ in de onderwerpregel naar dore@dualityrise.com

Je kan me ook volgen op instagram; https://www.instagram.com/dualityrise/

Abonneer
Laat het weten als er
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x