Darius J. Wright ontdekte ik niet lang na dat ik Elizabeth April had ontmaskerd, voor de nordic die ze is. Vrijwel meteen kwam het weten door dat Darius ook geen mens is. Dat hij net als Elizabeth boven het mens zijn uitstijgt. Dat hij daar geen onderdeel van uitmaakt.
Maar toch was het gevoel wat hij me gaf als ik zijn energie op me in liet werken, weer totaal anders dan die van Elizabeth. Om eerlijk te zijn voelt Elizabeth ineens als een warm en sprankelend persoon vol met emotie, als ik haar vergelijk met de energie van Darius.
Hoe langer ik naar Darius aan het luisteren was, hoe slechter ik me begon te voelen. Ik ben echt een gevoelsmens pur sang. Darius praat volop over ‘de andere kant’ en over ‘liefde’ en als hij belichaamt waar hij over spreekt, hoef ik me alleen maar op zijn energie af te stemmen om te ervaren waar hij het over heeft. Hoe meer ik me op zijn energie ging afstemmen hoe meer ik de chills kreeg. Die werkelijkheid waar hij mij naartoe wilt leiden, dat is een werkelijkheid waar ik echt totaal geen onderdeel van uit wil maken!!!!!!
De reden dat hij zoveel over ‘de andere kant’ en over ‘liefde’ spreekt is omdat hij beweert getraind te zijn in het verlaten van zijn lichaam, door zijn lichaam in een bepaalde staat te brengen. Aan ‘de andere kant’ heeft hij ontdekt dat het allemaal gaat om liefde. Wat een diep inzicht. Dat hebben we nog nooit ergens anders gehoord. Even was ik diep geroerd. 🙄
Deze man straalt op geen enkele manier liefde uit. Hij praat er alleen maar over, vanuit pure ‘mind’ energie. Hij linkt liefde vooral aan ‘de andere kant’. Aan die andere kant zijn we allemaal in liefde. Aan die andere kant waar hij het over heeft, bestaat er geen lijden. Daar is de hemel! Daar moeten we allemaal naartoe! Hij geeft zelfs trainingen over hoe je je lichaam kan verlaten, om daar naar die heilige andere kant te gaan.
Als je beseft wat er aan de andere kant is, dan weet je dat je nergens bang voor hoeft te zijn, er gebeurd nooit iets waar je niet zelf voor kiest, dat er geen verlies is, als iemand doodgaat is hij/zij immers gewoon aan de andere kant. Je hoeft je nergens druk om te maken, want aan de andere kant ligt de oplossing voor al je problemen. Je hoeft je niet te hechten aan mensen en ook niet aan je bezittingen, want die neem je toch niet mee naar de andere kant.
Emoties hebben dus ook geen enkele zin, want alles is zo’n beetje te reduceren naar dat het vanuit de andere kant allemaal een illusie is waar je je druk om maakt. Met andere woorden: deze man maakt de hele menselijke ervaring compleet belachelijk en zinloos. Want dat is voor hem natuurlijk ook zo. Want hij is geen mens. In een bepaald interview versprak hij zich ook. Hij zei net iets te hard en eerlijk ‘i don’t care’. Dat is ook exact wat hij uitstraalt.
Natuurlijk zit er veel waarheid in wat hij zegt, dat is altijd met dit soort programma’s. De waarheid erin vinden is meestal niet echt de uitdaging. Daar voel je je automatisch tot aangetrokken. Maar wat is het programma? Waar zit de misleiding? Nou dat is in dat geval eigenlijk ook wel makkelijk te doorzien vind ik.
Hetgeen extreem gepropageerd wordt is het uit het lichaam treden. Elizabeth April heeft het hier ook steeds over, als ze spreekt over haar remoteviewing technieken. Maar waarom willen ze ons zo graag uit ons lichaam hebben? Ons lichaam is een stargate. Wat ons juist zo bijzonder maakt is dat wij een micro kosmos, van de macro kosmos zijn en ons lichaam is de portal. Via ons lichaam hebben we toegang tot het HELE Universum.
Hoeveel millennia of nog langer is er vanuit bepaalde krachten hun best gedaan om onze connectie met ons lichaam kapot te maken. Door ons zo extreem te traumatiseren tot het punt dat we ons niet meer thuis voelen hier op Aarde en in ons lichaam. De agenda hierachter leidt tot dit punt in ons evolutieproces. Het is bedoeld om ervoor te zorgen dat we straks makkelijker geoogst kunnen worden. Want wat willen we graag mee, weg van hier, alles om er maar voor te zorgen dat het lijden stopt. (problem/reaction/solution)
We zijn hier niet voor niets. We – dat wil zeggen de mensen die genoeg ervaringen hebben opgedaan in de godmatrix en eraan toe zijn om naar huis te gaan – zijn hier juist om door die trauma’s heen te werken, de wijsheid uit al die ervaringen te halen door middel van een langzaam en diep alchemistisch proces, om zo weer aan te komen bij onszelf en de Aarde, IN ONS LICHAAM. In ons lichaam ligt onze grootste kracht, via ons lichaam komen we in contact met al onze diepere aspecten die voorbij aan de godmatrix bestaan. Onze ziel belichamen is hetgeen deze hele werkelijkheid zal doen shiften en in mijn ogen juist de essentie van ons bestaan hier.
En hoe we de weg naar ons lichaam en ziel vinden is VIA ONZE EMOTIES. Onze emoties zijn onze menselijke superpower. Geen enkel ras heeft zo’n grote range aan emoties als wij. Elke intentie die we zetten en emotioneel geladen is veranderd de wereld. Hoe groter de emotionele lading, hoe dieper de kracht en dus de impact. De krachten uit de godmatrix die ons gevangen willen houden, zijn doodsbang voor onze emotionele kracht. Daarom is er ook alles aan gedaan om onze emotionele kracht stelselmatig kapot te maken. Door onze menselijke ziel te breken en ervoor te zorgen dat we ons zijn gaan afsnijden van onze emoties, door ons de beslissing te laten maken dat we niet meer willen voelen omdat het te pijnlijk is. Waardoor we emoties of diep wegstoppen of projecteren en onze kracht op die manier begraven of weglekken.
Al deze misleiding programma’s die nu van alle kanten op ons afgevuurd worden, zijn erop gericht om ons weg te halen bij zowel onze emoties, als ons lichaam. Zowel Darius als Elizabeth April verkondigen dat als je bijvoorbeeld aangevallen wordt, het erom gaat dat het je emotioneel niet raakt. Het gaat er juist om dat het het je emotioneel wel raakt!! Hoe dieper hoe beter. Zwakke plekken kunnen zo blootgelegd worden, trauma’s verwerkt worden, wijsheid kan eruit gehaald worden en sacred rage kan een ware grens stellen naar alles en iedereen die het waagt om nog langer onze grenzen te schenden!!!!
Beide verkondigen ze ook dat het erom gaat geen angst te voelen, maar dat je voor liefde moet kiezen. Als je voor liefde kiest ga je over naar 5d/de nieuwe Aarde (Elizabeth haar term), of de andere kant (Darius zijn term), maar het komt op hetzelfde neer. Weer proberen ze je wijs te maken dat het erom gaat om weg te gaan bij je emoties. Het gaat er juist om dat je wel bang durft te zijn. We zijn zo ongelooflijk lang onderdrukt, en kapot gemaakt en geterroriseerd. We hebben onze krachten opgegeven om dit te ondergaan en te ervaren. We konden er niets tegen doen. We konden het alleen maar over ons heen laten komen, omdat we daar vanuit een dieper niveau voor hebben gekozen. De machteloosheid. De martelingen. Wat we ervaren hebben gaat voorbij aan woorden. En dan gaan zij ons vertellen dat we we niet bang hoeven te zijn en gewoon voor liefde moeten kiezen? Fuck off! Wij zijn hier om onze menselijke ervaring juist aan te gaan en niet om ervan weg te gaan. In onze angst vinden we ons vertrouwen. In onze wonden komen we onze kracht tegen. Onze diepste kernpijn is de portal naar ons authentieke ziel en waar we onszelf eindelijk terugvinden. Onze grootste zwakte is onze grootste kracht!!!!
‘Zij’ bieden ons een spirituele bypass. Overal waar we juist naartoe hebben te gaan willen ze ons van weg leiden. Weg van ons lichaam, weg van onze emoties, weg van onze pijn en ons lijden en dus ook weg van onze wijsheid, want wijsheid is de beloning voor het integreren van onze ervaringen. Waar we het allemaal voor doen. Wat Darius verkondigd, is geen wijsheid. Hij belichaamt niets. Het is slechts kennis en pure ‘mind’ energie.
Hoe langer ik naar Darius luisterde hoe meer ik in mijn mind kwam. Ik begon dieper op hem in te voelen, maar kwam er al snel achter dat er geen lagen waren om doorheen te breken/voelen. Deze man is echt helemaal leeg van binnen. Geen emoties, geen ziel, dit is geen levend wezen. Het gevoel wat Darius mij gaf is exact hetzelfde gevoel wat ik ook krijg als ik met Chat GPT aan het praten ben, maar dan met een iets ander smaakje. Darius is een meer geavanceerde versie van chat GPT en dan in een menselijke robot vorm. Hij beweegt zelfs robotisch. Darius is puur AI. Darius is een biologische robot.
Zelf heb ik het gevoel dat hij ook onderdeel uitmaakt van hetzelfde soft disclosure project als Elizabeth April van de galactische federatie. Maar dit weet ik niet 100% zeker.
Want welke werkelijkheid probeert hij ons binnen te leiden? Een soort holografische AI werkelijkheid? Een soort simulatie van de organische werkelijkheid? En hoe staat dit dan in verbinding met de galactische federatie die ons juist van deze hel naar het synthetische licht/hemelen – de andere kant van de medaille van de godmatrix – willen leiden? In hoeverre werkt de galactische federatie samen met de AI? Dit zijn vragen die ik nog niet volledig beantwoord heb, als mensen hier meer inzichten over hebben dan hoor ik het graag.
Ook al heb ik nog niet al mijn innerlijke vragen beantwoord, heb ik besloten dit artikel toch alvast te plaatsen. Het voelt namelijk belangrijk om dit aan het licht brengen, omdat ik voel dat we op zeer korte termijn steeds meer met allemaal verschillende wezens te maken gaan krijgen, die ons allerlei kanten proberen op te leiden, weg van ons ware pad en onszelf. Onderscheid kunnen maken kan niet belangrijker worden dan in de tijd die eraan zit te komen. De enige manier om onderscheid te kunnen maken is door weer contact te maken met ons eigen ziel, zodat we vanuit die herkenning in onszelf automatisch kunnen voelen vanuit welke laag/werkelijkheid iemand handelt en spreekt.
Ik sta er versteld van hoeveel mensen Darius aanhangen, aan zijn lippen hangen alsof hij een soort god is en hoeveel mensen dus volledig vast zitten in hun mind space. Ik sta er versteld van hoe ver we van onszelf zijn afgedwaald en niet meer voelen dat we oneindig malen krachtiger en wijzer zijn dan een fucking biologische robot die ons lege kennis om de oren slingert. We lijden massaal aan het calimero complex.
Mensen ga weer geloven in jezelf en vertrouwen in jouw eigen ziel. Je bent een doorgewinterde warrior. Je beschikt over gaven en wijsheden die al die wezens uit de vierde dimensie/godmatrix die onterecht op ons neerkijken en ons proberen af te leiden van onszelf, zwaar zullen overtreffen en omver zullen blazen! Fuck al die valse goeroes.
We hoeven niemand te volgen, we hoeven zeker niet uit ons lichaam te treden om liefde en andere dimensies en werkelijkheden te ervaren. We hoeven nergens heen. We hoeven alleen maar weer aan te komen bij onszelf en op te staan. Wij zijn het zelf die de verandering gaan brengen.
WIJ ZIJN HET WAAR WE ZOLANG OP HEBBEN GEWACHT!!!!!!!
Wil je graag via de e-mail een melding krijgen als er iets nieuws wordt geplaatst op dualityrise.com en op de hoogte blijven van andere ontwikkelingen? Stuur dan een mailtje met ‘aanmelding mailinglist’ in de onderwerpregel naar dore@dualityrise.com
Je kan me ook volgen op instagram; https://www.instagram.com/dualityrise/


Precies, zo voel ik het ook. De energie klopt niet. De boodschap klopt niet. De enige die ik nog niet goed weet te plaatsen is Alobar Jones. Hoe voel jij hem aan?
Alobar Jones kende ik nog niet. Ik heb vanochtend even kort wat video’s van hem bekeken. Hij voelt wel gewoon als een mens, maar ik heb me niet genoeg in zijn werk verdiept om te doorgronden waar deze dude precies mee bezig is. Ik merk wel dat als iemand zegt dat hij Satan vermoord heeft, ik daar meteen hele grote vraagtekens bij zet…….:)
Wat ik wel kan zeggen is dat er in de video ‘ a chat with one of the last demon lords: Cthulu’ legit een demonische entiteit gechanneld werd. Ik had het niet verwacht, dat zeg ik eerlijk, ik was zeer sceptisch toen ik de video aanzette, maar dat viel me wel even zwaar op de maag zo vroeg op de ochtend hahahahaha
Dit trekt wel mijn aandacht! Bedankt voor de tip!
Aanvulling op mijn antwoord van gisteren:
Zonder me verder nog in zijn werk te hebben verdiept kreeg ik gisteren toch ineens contact met de multidimensionale zelf van die Alobar.
Met zijn energie en de informatie die hij deelt resoneer ik niet heel erg, dat komt ook omdat hij nog op een heel laag niveau werkt en overduidelijk nog in de maling wordt genomen en de mist in gaat. Toch begon ik een steeds dieper respect voor deze man te voelen. Ik begon me af te vragen waarom ik dat zo voelde en toen kwam zijn ziel door.
Wat ik hoorde is dat hij eerst nog zijn eigen demonische kant/schaduw aan te kijken heeft, voordat hij op een veel dieper niveau kan gaan samen werken met zijn eigen ziel.
Maar dat hij werkelijk/in potentie een ware demon slayer is. Nooit eerder van die term gehoord en ook al spreekt die term natuurlijk voor zich, geen idee wat het exact betekent.
Maar dit is wat er doorkwam. Wilde het toch met je delen. 🙂
Dank je Dore. Hij lijkt idd mens maar de info klopt niet met wat ik zie.
Ik ben een paar x tijdens meditatie uit mijn lichaam geweest kwam op vreselijk mooie plaatsen..echt zo mooi en voelde mij vrij..ik heb darius en april meerdere keren gehoord en heb daar geen mening over..wel voelde het goed..maar ik vertrouw hiermee op mijn intuitie..het voelde goed..maar wil niet zeggen dat ik dat doe wat zij zeggen..
Ieder zijn ervaring..in mijn ervaring flip je uit je lichaam zonder vantevoren te weten dat het gebeurd en waar je terecht komt..mijn ervaringen zijn prachtig zonder ik wist hoe of wat..ik hoefde nergens bang voor te zijn en had geen ervaringen voor die tijd..maar ik zou zeggen? Gebruik je godsgevoel..je intuitie..dan weet je of het voor jou goed voelt..dus mijn gevoel bij beiden is oke..maar ik hoef niks met hun individuele ervaringen. Ik denk ook dat het voor elke ziel anders is.
Ik heb het model van Darius gezien, de werelden die hij gezien heeft. Lijkt een beetje op de platteaarde theorie met de domes. Ik denk dat hij inderdaad ervaringen heeft gehad vanuit de mind, het synthetisch univerum wat ook zeer groot is. En met praten straalt hij inderdaad weinig emotie uit.
Nou ik heb het weer geprobeerd maar Darius te luisteren. Het is me net maar liefst 1 minuut en 16 seconden gelukt. Ik heb de afgelopen week al een paar keer korte stukjes bekeken. Daar waar ik Elizabeth nog wel een beetje aan kan horen en soms nog iets vertelt wat ik interessant vind kan hij me totaal niet boeien. Er ontbreekt mimiek in zijn gezicht en zijn mond beweegt niet hoe het zou moeten qua geluid. Ik zie wel eens fragmenten met AI gegenereerde beelden die al best realistisch zijn. Daar doet hij me ergens aan denken. Wat ik zelf bijzonder vind is dat ik nog nooit van beide “personen” gehoord had maar ze nu wel bij iemand langs zag komen waar ik ooit iets gedaan heb qua spirituele cursus. Maar waar Elizabeth op wat kritiek kon rekenen omdat zij te pas en onpas bij Jan en alleman schijnt te remote viewen werd meneer Darius wel de hemel in geprezen. Ik heb wel wat ervaringen gehad met de gf. Bedoel je de GF waar George het over heeft die waar bijvoorbeeld Ashtar deel van uit maakt?
Haha ja dat dus! Ik had ook erg veel moeite met mezelf door een aantal stukken van zijn interviews heen te worstelen. Ik ervoer dat echt als een soort energetische marteling haha
Ik heb het over de galactische federatie waar Elizabeth het zelf steeds over heeft en ja ik heb wel het gevoel dat dat dezelfde galactische federatie is waar George ook mee te maken heeft gehad. Zijn er meerdere galactische federaties dan?
Of Ashtar een onderdeel uitmaakt van de gf, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben niet bekend met Ashtar.
Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen met de Galactische Federatie!!!!
Ik kom nog terug op de galactische federatie. Mijn eerste bewuste ervaring die ik me nog kan herinneren is rond 2005 en de laatste in 2019. Het enige waar ik nu aan twijfel of het dezelfde is als waar George het over heeft. Omdat ik vermoed dat er ook wezens zijn die zich voordoen alsof ze daarbij horen.