Elizabeth April is iemand die zich op youtube voordoet als remoteviewer en als een starseed die in contact staat met et’s, voornamelijk met de galactische federatie van het licht. Toen ik haar voor het eerst tegen kwam keek ik even kort naar een filmpje en klikte ik dat weer weg omdat ik niet met de informatie resoneerde. Ik stond verder nergens bij stil.
Een tijdje later kwam ik het interview van haar tegen bij ACID FOR SQUARES, genaamd ‘ Elizabeth April Reveals the Alien Prophecy About Humanity’ en aangezet door mijn intuïtie ben ik dat interview toch gaan kijken. Dat was het moment dat ze mijn aandacht te pakken had.
Ze had echt even een ‘wow’ effect op mij. Ze kwam in dat interview anders op mij over dan anderen die over dit soort onderwerpen praten. Ze straalde een bepaalde frequentie uit die ik nog niet kende en mij nieuwsgierig maakte. Het viel het me vrij snel op dat er iets met haar was, maar ik kon niet meteen pinpointen wat het precies was. Ze bleef een tijdje in mijn gedachten rond spoken en ik begon mezelf af te vragen wie ze is en deze vraag veranderde innerlijk al snel naar de vraag, ‘wat is zij’?.
Ik ben toen dagenlang allemaal video’s van haar gaan bekijken. Het werd me natuurlijk in het eerste interview al helder dat ze de agenda dient van de galactische federatie en het standaard new age verhaaltje verspreid over dat wij de kinderen zijn van et’s en dat zij dus verheven staan boven ons. Dat ze ons nu al helpen, o.a. door als starseeds te incarneren en ze zegt zelf zo’n starseed te zijn. Ze plaats zichzelf en andere aliens van de galactische federatie vanuit een misselijkmakende, totaal misplaatste spirituele arrogantie boven ons mensen, o.a. door zichzelf/hen geavanceerde zielen te noemen die ons, arme low life van een mensjes, komen helpen.
Wat me ook al snel duidelijk werd, was dat haar menselijke ervaringen op mij overkwamen als een coverstory. Als ze bepaalde onthullingen vanuit de galactische federatie deed die (gedeeltelijk) kloppen, dan ging er nog wel een bepaalde kracht van haar uit, omdat ze dan de waarheidsfrequenties met haar had. Maar als ze over haar menselijke ervaringen begon te vertellen dan was ze gewoon een toneelstukje aan het opvoeren. Ronduit en overduidelijk aan het liegen. Bij elk interview stak ze hetzelfde ingestudeerde riedeltje af, zo onoprecht als het maar zijn kan.
In haar eigen video’s kon je ook merken dat ze haar best deed menselijke rapport te creëren met haar volgers, door middel van toneelspel. In 1 video is ze ineens haar stem verloren en dat moet dan een ascentieverschijnsel voorstellen en komt totaal geacteerd op mij over. In andere video’s begint ze te huilen. Vanuit een zeer oppervlakkig soort verdriet dat zo nep op mij overkwam dat ik met mijn ogen begon te rollen en in lachen uitbarstte tegelijkertijd. Trappen mensen hier echt in?
Als ik Elizabeth April met 1 woord zou moeten beschrijven dan zou het wel emotie’loos’ zijn. Niet dat er geen enkele emotie te bespeuren is bij haar, maar als je het vergelijkt met het brede scala aan diepgewortelde emoties van een mens, dan heeft ze echt een zeer, zeer, zeer groot gebrek aan emoties. Ze komt extreem zelfverzekerd over, maar dan op een onmenselijke manier. Ik begon haar echt te zien als iemand die het menselijke ‘overstijgt’. Als iemand die daar buiten staat en er dus geen onderdeel van uitmaakt.
Bij ons mensen staan de littekens van deze immens zware reis die we hebben afgelegd in onze ziel en ogen gekerfd. Onze onzekerheden, wonden/kwetsbaarheden, zelfs onze twijfels na zolang het vertrouwen in onszelf te zijn kwijtgeraakt, zijn juist onze kracht en waardoor onze authentieke ziel heen schijnt en waar onze diepe wijsheden en vermogen tot compassie uit geboren worden. Ik begon steeds duidelijker te zien dat dit alles bij haar ontbreekt en steeds helderder te voelen dat Elizabeth April geen mens maar een Alien is.
Toen ik er dieper op in ging voelen kwam ik erop uit dat ze een nordic is en dat dit niet haar ware vorm is. Dat ze op een bepaalde manier, die mij nog niet helemaal helder is, een vorm aan kan nemen die nog meer lijkt op een menselijke vorm, dan de oorspronkelijk vorm van een nordic al doet. Ik hoorde vanuit mezelf dat ze werkt voor de galactische federatie en onderdeel uitmaakt van een grootschalig soft disclosure project.
Vanuit dit project doen meerdere et’s, waaronder zij, zich o.a. voor als mensen die in contact staan met et’s. Om op die manier mensen te laten wennen aan het idee van in contact staan met buitenaardsen. Om dit te normaliseren en angst weg te nemen bij mensen, om zo de shock die het teweeg gaat brengen als et’s zichzelf werkelijk bekend gaan maken in onze fysieke realiteit – voor die arme low life van een mensjes (hoe ze ons onderschatten en op ons neerkijken!!!) – te minimaliseren.
En om alvast zoveel mogelijk mensen vertrouwen te laten krijgen in de galactische federatie, zodat ze straks met zoveel mogelijk open armen ontvangen worden en dus voeten aan de grond hebben hier.
Wat de exacte intenties zijn van de galactische federatie daar ben ik nog steeds niet helemaal over uit. Het zal natuurlijk verschillen van wezen tot wezen en ook per laag in de hiërarchie. Ik krijg veel tegenwerking in de vorm van energetische aanvallen, tijdens het ontmaskeren van dit project, dus er zitten zeker weten krachten achter die erop uit zijn om hun ware intenties te maskeren.
Dat de werkelijkheid waar Elizabeth April ons naartoe wilt leiden onderdeel uitmaakt van de godmatrix is me natuurlijk ook duidelijk. Ze praat over het witte licht en over de bron(new age term voor god) en biedt een spirituele bypass, die ze verkoopt met lege spirituele leuzen, zoals ‘kies voor liefde in plaats van angst om te ascenderen naar 5d’ enz.
Maar in hoeverre ze zich bewust is van het feit dat ze ons aan misleiden is, dat is me nog steeds niet helemaal helder. Ik ben lang op zoek geweest naar de juiste toon in dit artikel, omdat ik die toon wilde laten afhangen van haar oogpunt en intenties naar ons toe en het me maar niet lukte om mezelf hier ‘volledig’ in te kunnen verplaatsen. Het valt het me wel op dat ze in haar meest recente interviews haar masker meer laat zakken en ik steeds duidelijker een hele koude en kille energie in haar begin te ontdekken.
Uiteindelijk heb ik besloten dit verder los/open te laten. Want wat ik wel al zeker weet is genoeg en dat is dat ze ons doelbewust aan het misleiden is, door te liegen over haar identiteit en haar ware intenties aan het maskeren is.
Ik snap wel dat de galactische federatie het recht heeft om hier te zijn. Ik snap dat sommige mensen zich volledig laten inpakken door dit soort lui, omdat ze nog ervaringen nodig hebben in deze synthetische realiteiten/in de godmatrix. Daar is absoluut niets mis mee. Dat is gewoon hun pad. Er zijn ook mensen die wel genoeg ervaringen hebben opgedaan, maar voor wie het toch nodig is om zich hier even in te verliezen. Soms is het nodig om onszelf even kwijt te raken om bepaalde delen in onszelf, zoals aspecten die nog in deze synthetische matrix gevangen zitten, en waar we de verbinding mee zijn kwijtgeraakt, innerlijk weer te bevrijden in onszelf.
Ik snap ook dat de galactische federatie daadwerkelijk een rol speelt in het afbreken van het huidige systeem en de verschuiving van de dystopie, naar de utopie – beide controlesystemen, maar waar we als collectief doorheen hebben te gaan – waar we naar op weg zijn. In die zin erken ik dus hun recht om hier te zijn, de rol die ze te spelen hebben en ben ik er op geen enkele manier op uit om de galactische federatie in zijn geheel of iemand die daar individueel een onderdeel van uitmaakt, te demoniseren.
Maar waar ik op geen enkele manier meer achter kan staan en waar ik middels deze serie artikelen tegen opsta is de misleiding. Normaal gesproken zou ik het woord Alien niet gebruiken, omdat het vreemdeling betekent en nogal respectloos overkomt als je het over een buitenaards ras heb. Een beetje hetzelfde principe als mensen die naar een asielzoeker, ‘buitenlander!!’ schreeuwen. Alsof het niet gewoon hun medemens is.
Maar de reden dat ik deze term toch heb gepakt is omdat ik het als container begrip gebruik voor alle wezens die zich voordoen als mens en het niet zijn. Dat is respectloos naar ons toe. Ze doen zichzelf voor als vreemdeling door niet eerlijk uit te komen voor wie ze werkelijk zijn en niet hun ware gezicht te laten zien. Daarom kaats ik dat disrespect terug door de term aliens te gebruiken.
Want ik ben er klaar mee om misleid te worden. Zijn we niet genoeg misleid als mensheid? Is het niet tijd om daar eens een keer voor te gaan staan door te uiten dat we dat niet meer tolereren met zijn allen?
Waar ik zelf op uitgekomen ben is dat als je anderen/een ras probeert te misleiden je de morele natuurlijke/universele wetten aan het schenden bent. Hoe komen ze er dan toch mee weg? Als wij erin trappen en dus in de leugens geloven dan geven we ze niet alleen toestemming om ons te misleiden, dan dragen we ook de karmische gevolgen ervan.
Het hele idee dat wij de shock niet aan zouden kunnen vind ik denigrerend en is niet waar. Dat het lang het moment nog niet was voor de mensheid in haar evolutieproces dat was waar, maar dat is inmiddels veranderd. En als het het moment nog niet is, dan heeft iedereen die van buitenaf betrokken is bij ons proces een stap terug te doen tot het moment er wel is. Dat is het respect voor onze grens als mensheid, wat het organische wel heeft en bij het synthetische ontbreekt.
Het is niet jullie recht GFL om je te gaan inmengen door jezelf anders voor te doen om ons een te grote shock te besparen. Als disclosure een shock teweeg brengt dan is dat onze ervaring en dat waar we recht op hebben om innerlijk doorheen te werken en wat we wel aankunnen. Na alles wat wij al hebben meegemaakt als mensheid kunnen wij dat zeker aan! Wij kunnen meer aan dan dat jullie je kunnen voorstellen!!
En als het zover is dan is het onze beslissing als collectief of we jullie wel of niet willen toelaten. Jullie hebben niet het recht om ons van te voren te manipuleren, door alvast zoveel mogelijk mensen in de klauwen te krijgen om ons zo in deze beslissing te beïnvloeden. Het is ons recht om deze beslissing te nemen, want wij maken hier de dienst uit, niet jullie!
Het is aan ons om onze grenzen als mensheid, die nu grof geschonden worden, te bewaken en ons recht op disclosure te claimen. Dit soft disclosure project en de misleiding die erachter steekt ontmaskeren is mijn manier om dat te doen. Het is genoeg geweest met onrechtvaardige inmenging en leugens en het afremmen van disclosure vanuit de misvatting dat wij dat niet aan zouden kunnen.
Ik spreek vanuit mijn individuele zelf en eenheid met de mensheid als geheel, als ik zeg dat wij onze toestemming intrekken om ons nog langer te misleiden. Wij claimen de waarheid omdat we daar recht op hebben. Wij claimen ons recht om bij elke stap die jullie zetten, die met ons evolutieproces te maken heeft, betrokken te worden. Wij claimen dat jullie je ware gezicht laten zien en jullie ware intenties bekend maken. Als jullie dat niet doen zijn de karmische gevolgen daarvan voor jullie rekening om te dragen.
Wij claimen volledige disclosure, NU!
Wil je graag via de e-mail een melding krijgen als er iets nieuws wordt geplaatst op dualityrise.com en op de hoogte blijven van andere ontwikkelingen? Stuur dan een mailtje met ‘aanmelding mailinglist’ in de onderwerpregel naar dore@dualityrise.com
Je kan me ook volgen op instagram; https://www.instagram.com/dualityrise/


Hey Mickey,
Ik heb ook jarenlang voor de galectics gewerkt.. Mijn vader is een abductee dus ergens is er (waarschijnlijk) vanuit mijn vader consent gegeven. Ik heb jaaaaren lang gewerkt als “healer” . Ik heb wel duizenden chakra’s geheeld en honderden (earthbound) spirits naar het licht gestuurd.. haha bijna grappig.. tijdens de training transcending de godmatrix (4 jaar geleden) heb ik een gesprek gehad met de chakra-god en de kundalini-god die mij liet zien wat voor ideale kundalini activist ik was, volledig in dienst van de godmatrix, net zo hard als een Rutte dat is of bijvoorbeeld een Elizabeth April.
Gek genoeg is mijn naam in mijn paspoort ook Elisabeth.
Mijn vader stond ook in dienst van de godmatrix met zijn altijd goede voorspelling!
Die hij als medium gewoon door je door je strot duwde als hij weer eens een inzicht binnen kreeg, of je nou interesse had of niet… Hij ziet al zijn hele leven ufo’s en ziet ze als familie.
Ook ik heb het uiterlijk van een nordic en sommige vrienden hebben mij zien shapeshiften. Ik moest erom lachen en zei dat ik dan een hybride ben en voor altijd dus gevangen zit in deze godmatrix, want alleen als mens kan je naar buiten, niet als hybride. (Zeggen ze)
Dus, de bewustwording maakte dat ik er een closure op heb gedaan waardoor ik verlost raakte van mijn taak, zo ook de operator die mijn taak als healer aanstuurde, en ik was fanatiek joh!
Net als Elizabeth April, die zich er dus waarschijnlijk niet eens bewust van is.
Ook zij gaat met al haar vals licht aanhangers lekker de space-ark van Noach in…
Ikke niet!! Ha!
Bijzonder verhaal. 🙂
‘Mensen’ zoals Elizabeth April misleiden maar een klein deel van de mensheid. Natuurlijk heb je de religies maar er zijn voldoende mensen die nergens in geloven.
mevrouw April is empathieloos als de pest zo komt ze mij over. Ze doet het voor de knaken, geen schrammetje oprechtheid.
Maar je doet interessant werk Dore met deze exposure. Ook al zullen ze misschien geen buitenaardsen zijn, je ontmaskerd deze misinformanten en ‘grifters’ voor wat ze zijn. Opmerkelijk waren de op jouw gerichte aanvallen in dit diepere inzicht/onderzoek.
Thanks, Kevin.
Typisch dat ik haar niet kende tot een paar dagen geleden iets langs kwam via een bekende van mij. Nu heb ik slechts even ingevoeld op haar en ik kreeg niet direct door wat voor buitenaardse ze zou zijn. Maar twee dingen die me wel opvielen. Eén is haar ogen kloppen niet. Ik kan vaak intunen op iemand via de ogen en dat lukt me bij haar niet. De tweede is, Er lijkt een soort filter over te liggen. Geavanceerder dan een standaard filter die nu massaal door mensen wordt gebruikt. Maar een bepaald soort technologie. Heel veel meer heb ik nog niet door gekregen. Maar er is een interessant zaadje geplant
Interesting! Als je nog meer informatie ontdekt dan hoor ik het graag van je!!
Wow ja zeg! Waarom heb ik dat niet zelf gespot? Recent paar leuke videos van Elizabeth April gekeken. Inderdaad erg New Cage. Beetje nare nasmaak van sommige video’s. Maar natuurlijk! Dit is de reden. Zo herkenbaar nu.
‘They walk among us’
Dr Greer is denk ik een ‘geswitchte’ Reptilian NHI. Wmb idem NHI dus.
Net een TwitterX post over gemaakt met verwijzing naar dit artikel en Elizabeth April getagt. (Vermoedelijk juiste account). Post is in het Engels met vermelding dat het een Dutch artikel is.
‘NHI in podcasts’ is al een tijdje mijn verzoek.
Lijkt er op dat we dat dus al hebben, alleen zijn ze er niet open en transparant over.
Tijd dat ze dat nu wel worden, wmb. Soort ‘uit de kast komen’.
Kijken of EA gaat reageren. Hopelijk komt ze er voor uit (en klopt ons gevoel/invoelen).
hahahahaha ik vind het echt hilarisch dat je dat gedaan hebt. Het zou wel stoer zijn als ze er dan ineens voor uit zou komen, maar dat zal me echt ten zeerste verbazen! Dan heeft ze wel mijn respect gewonnen, als ze dat zou doen. 🙂