Onlangs ben ik een megacomplot op het spoor gekomen. En ook al heb ik nog niet genoeg puzzelstukjes gelegd om alles wat ik vermoed met zekerheid vast te stellen, voel ik achter hetgeen ik begin te doorzien een niet te ontkennen diepe waarheid schuilgaan en beginnen er steeds meer puzzelstukjes op zijn plek te vallen.
Ik heb daarom besloten om verder te gaan met dit te onderzoeken en gaandeweg mijn bevindingen, middels deze serie artikelen, met jullie te gaan delen. Mochten jullie hier bepaalde aanvullingen op hebben dan hoor ik dat ook graag, zodat ik dit mee kan nemen in mijn onderzoek.
Wat me al langer was opgevallen en natuurlijk ook algemeen bekend is, is dat heel veel verschillende aliens, heel veel verschillende vingers, in heel veel verschillende pap hebben zitten. In deze serie artikelen heb ik het dan over aliens uit de synthetische godmatrix. Aliens die de intentie hebben om macht uit te oefenen over de mensheid en dus een agenda hebben. Ze dienen allemaal bewust of onbewust, direct of indirect, de valse god/bron die aanbeden wordt via (new age) religies en proberen de mensheid onder grip te krijgen en hun synthetische werkelijkheden in te lokken.
Vaak gebeurd dit via mensen die worden ingezet als een soort alien vertegenwoordigers. Hoe deze mensen in contact zijn gekomen met deze aliens, dat verschilt natuurlijk per geval. Maar het komt vaak op hetzelfde principe neer; aliens winnen op verscheidene manieren het vertrouwen van een mens, soms verschijnen ze in andere vorm en doen zich bijv. voor als spirit guides of jezus of als iets anders waar de desbetreffende persoon van binnenuit vertrouwen in heeft en dat mens gaat meer en meer luisteren naar deze aliens, stemt zich meer en meer af op deze aliens, geeft meer en meer macht uit handen aan deze aliens en wordt langzaam maar zeker steeds meer een spreekbuis voor deze aliens en dient dan dus de agenda van deze aliens.
De agenda van deze aliens waar ik het over heb komt eigenlijk ook steeds weer op hetzelfde neer. Zoveel mogelijk zieltjes oogsten.
We – degenen die hier lang genoeg zijn en genoeg ervaringen hebben opgedaan – staan op het punt af te studeren en voorbij te gaan aan de synthetische godmatrix. Deze matrix reikt van aards niveau immens ver de kosmisch in en bestaat uit ontelbaar veel lagen en vormen van verschillende synthetische werkelijkheden. Ze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat ze onderhevig zijn aan de macht van de godentiteit die aan de top van de piramide staat en heerst over deze werkelijkheden.
Op veel vlakken zijn de controle systemen in die werkelijkheden minder extreem dan hier op Aarde, waardoor het even kan lijken op vrijheid, maar dat is het niet. Als je je weer gaat afstemmen op deze werkelijkheden van de godmatrix dan dwaal je juist verder af van huis. Wij komen namelijk uit dat soort werkelijkheden. We zijn hier juist op Aarde gekomen om uit deze synthetische matrix te breken, door deze matrix in onszelf af te breken, om op die manier weer thuis te komen bij onze ziel en de dimensies voorbij aan de godmatrix.
Deze aliens hebben de weg van compressie(the road to compression) die wij lopen – waar George Kavassilas in zijn werk uitgebreid over spreekt – nog niet afgelegd. Ze zijn hier nog niet naar afgedaald. Wij zijn verder dan dat zij zijn op hun reis. Maar omdat ze nog in de vierde dimensie en wij voornamelijk nog in de derde dimensie vertoeven, hebben ze veel meer gaven dan dat wij hebben. Wij hebben deze gaven gaandeweg steeds meer opgegeven, niet alleen omdat we zijn afgedaald in de dimensies, maar ook omdat we zwaar getraumatiseerd zijn geraakt door deze extreem zware reis die we hebben afgelegd en nu tot een einde aan het brengen zijn.
Met deze gaven/natuurlijke capaciteiten(natural abilities) waar zij nog wel over beschikken, proberen ze ons te verbluffen, om ons op die manier weer die synthetische werkelijkheden in te lokken. Dit doen ze uiteindelijk onder invloed van deze godentiteit, die zo veel mogelijk zieltjes in zijn werkelijkheden onder zijn macht wilt blijven behouden, om zichzelf energetisch mee te blijven voeden. Omdat wij voor deze godentiteit een verslaving zijn. Door direct of indirect aanbeden te worden door ons, slurpt hij/zij/het onze energie als drugs voor de meest intense kosmische high die je je kan voorstellen.
Mensen die aliens uit de synthetische godmatrix toelaten in hun systeem en soms zelfs lichaam, krijgen bijvoorbeeld in ruil daarvoor bepaalde gaven. Ze kunnen dan ineens gebruik maken van krachten van deze aliens en bijv. mensen readen, ziektes helen, demonen verwijderen enz.
Maar deze krachten zijn geleend en heeft de desbetreffende persoon niet in zichzelf hervonden, door middel van diep en hard alchemistisch innerlijk/ schaduwwerk. Dit is dus een spirituele bypass en altijd gebaseerd op het principe van je macht uit handen geven.
In dienst van deze aliens lokken ze andere mensen met allerlei beloftes, die ook weer allemaal op hetzelfde neerkomen: Verhoog je frequentie via onze training, neem ons middeltje of gebruik onze oplossing en al je problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon, zonder dat je hier het werk voor hoeft te doen. Soms komt er een synthetische/valse vorm van innerlijk werk aan te pas. Hoe meer je je macht uit handen geeft aan deze aliens hoe verder je je afstemt op hun synthetische frequenties en hun werkelijkheden in word gekalibreerd. Dit is in een notendop en ironisch genoeg de ascentieval(trap).
Tot zover zeer simpel en helder te doorzien lijkt mij. Het internet staat vol met dit soort lui. Persoonlijk ben ik extreem gevoelig voor energieën en dit soort mensen herken ik uit duizenden. Als ik een video aanklik van zo’n iemand dan druipt de bezetenheid eraf.
Maar nu ben ik dus een andere categorie op het spoor gekomen. Ik begon een beetje rond te kijken op het internet – wat ik in het verleden zelden tot nooit deed, omdat mijn focus op mijn innerlijke wereld lag – om eens op onderzoek uit te gaan in de (virtuele) externe wereld. Ik kwam iemand tegen die mijn aandacht trok. Ik vond dit vreemd omdat ik met de informatie die zij deelt grotendeels niet resoneer. Waarom bleef zij mijn aandacht trekken? Ik dacht ‘er is iets met haar’, ‘zij is anders’. ‘Wie is dat?’ en uiteindelijk veranderde die vraag naar: Wat is zij?
Ik begon heel erg sterk het gevoel te krijgen dat ze geen mens is, maar een Alien! En daarna kwam ik nog meer personen tegen bij wie ik een soortgelijk gevoel kreeg. Dat zijn geen mensen (die onder grip staan van aliens), dat zijn aliens die zich voordoen als mensen!
Natuurlijk is er al genoeg bekend over aliens die zich voordoen als mensen. Ik weet er zelf niet het fijne van, omdat mijn kennis over de externe wereld best wel beperkt is. Maar ik weet bijvoorbeeld dat Melania Trump door veel mensen wordt gezien als een pleiadisch wezen en aan haar ogen en hele fysieke verschijning vind ik dat overduidelijk te zien is dat ze geen mens is. En over Maria Orsic is natuurlijk veel bekend en als ik haar foto’s bekijk dan bestaat er bij mij ook geen twijfel over dat ze buitenaards is.
Maar ik heb het nu over random youtubers, die er nog beter in zijn geworden om zichzelf te vermommen als mens. Qua uiterlijk zien ze er echt vrijwel exact uit als mensen, maar toch valt het me op dat ze dat niet zijn. Nu ik het zie kan ik er niet meer omheen. Natuurlijk vind ik het wel een beetje eng om zomaar met mijn vinger te gaan wijzen en over anderen te gaan beweren dat ze aliens zijn. Wat als ik het mis heb?
Maar ik weet dat als ik zo’n diepe waarheid van binnenuit voel als waar ik nu door gedreven word, dat er minstens een hele grote kern van waarheid zit in hetgeen ik voel. En dat ik dus minstens in de juiste richting wijs. Vanuit dit vertrouwen heb ik dus besloten om deze ‘mensen’ in deze serie artikelen te gaan ontmaskeren als Aliens.
Stay tuned. 🙂
Wil je graag via de e-mail een melding krijgen als er iets nieuws wordt geplaatst op dualityrise.com en op de hoogte blijven van andere ontwikkelingen? Stuur dan een mailtje met ‘aanmelding mailinglist’ in de onderwerpregel naar dore@dualityrise.com
Je kan me ook volgen op instagram; https://www.instagram.com/dualityrise/


Ik ga mee met het idee dat mensen kunnen bezeten raken, maar ” echte alians” ,gaat mijn pet ver te boven. Ik denk ook trouwens dat er meer bestaat dan alleen buitenaardse ” archonten”. Een begrip waar ik vorig jaar ben achtergekomen zijn “ergregors”. Gecreëerde entiteiten door de mens zelf hun trauma’s bijvoorbeeld.